Sommerferie
Klubben holder sommerferie-lukket i ugerne 27 til og med 31. Vi åbner igen mandag den 3. august. God ferie til alle, bestyrelsen.
EDR Horsens Afdeling
Klubben holder sommerferie-lukket i ugerne 27 til og med 31. Vi åbner igen mandag den 3. august. God ferie til alle, bestyrelsen.
Torsdag d. 11-06 kl 19:30 kommer jeg om fortæller om QMX+. Alle HF bånd 160m til og med 6m, giver 3 til 5 watt output, og den kører CW PHONE og DIGI mode. Radioen har meget fine specifikationer, en must Fortsæt læsning QMX+ Transceiver fra QRP Labs
OZ6HR inviterer klubbens medlemmer og venner til årets Old Timer Træf lørdag den 6. juni 2026 kl 12 -16 i lokalerne på Parallelvej 6A, 8751 Gedved. Vi skal have noget godt at spise og for ikke at kaste traditionerne helt Fortsæt læsning INVITATION – til Old Timer Træf 2026 og en bedre frokost.
EDR afholder informationsmøde mandag d. 13. april kl. 19:30 til 22:00. Det afholdes i klubben via et Teams-møde, hvor du kan deltage. Se yderligere info i det seneste nummer af OZ på side 5.
Information er nu tilgængelig under Projekter/AI-workshop med ESP32 Tryk på overskriften for at aktivere linket.
Bent, OZ5WT og Ole, OZ5EM har fået digitaliseret klubbens billedarkiv – over 600 stk – og præsenterer resultatet på storskærm. Udover et hyggeligt tilbageblik skal vi også forsøge at få sat navne og begivenheder på billederne. Så mød op på Fortsæt læsning Billedaften torsdag den 12. marts.
Tirsdag den 14. april 2026 er der arrangeret en udflugt til København. Programmet er, at vi kører til “Skibene på Holmen“, hvor der bliver rundvisning på fregatten Peder Skram og motortorpedobåden Sehested. Derefter besøges OXA – museet for trådløs telegrafi Fortsæt læsning Udflugt til København
Tid: Fredag den 6. marts fra kl. 12:00 til 15:00 Sted: Horsens Bådeklub Nordøstpassagen 38 8700 Horsens Erling Nielsen præsenterer sin selvbiografi om sit liv i elektronikkens verden. Det er blevet en bog på 142 sider. Du kan se mere om Fortsæt læsning Invitation til boglancering
Der indkaldes hermed til den årlige generalforsamling – klik på overskriften og derefter HER for at se indbydelsen. Bemærk, at tilmelding er nødvendig, hvis man ønsker at spise med efter generalforsamling. Hilsen bestyrelsen.
Bent, OZ5WT og Ole, OZ5EM har fået digitaliseret klubbens billedarkiv – over 600 stk – og præsenterer resultatet på storskærm. Udover et hyggeligt tilbageblik skal vi også forsøge at få sat navne og begivenheder på billederne. Så mød op og Fortsæt læsning Billedaften torsdag den 5. februar